
Dimecres 30 de Setembre de 2009 - 303 lectures
Jornades Setmana Tràgica Barcelona 1909
Exposició
Ferrer i Guàrdia i l’Escola Moderna
Cotxeres de Sans
del 20 al 24 d’octubre de 2009
20 d’octubre
19 hores
Presentació Jornades Setmana Tràgica Ferrer i Guàrdia i l’Escola Moderna (a càrrec de membres del Centre Social de Sans i de l’Ateneu Enciclopèdic)
Conferència debat "100 any de condemnes i atacs a Ferrer i Guàrdia" a càrrec de Txema Bofill (Ateneu Enciclopèdic)
21 d’octubre
19 hores
Conferència debat Gerard Jacas (Ateneu Enciclopèdic Professor Filosofia e Història) "Què fou l’Escola Moderna"
Grup Sitesize Presentació Llibre "D’allò comú permanent" Quaderns Pedagògic Treball presentat a la Biennal de Venècia.
22 d’octubre
19 hores
conferència debat "La Setmana Tràgica" a càrrec de Josep Pich Mitjana (Universitat Pompeu Frabra) i Eloy Martín Corrales (Universitat Pompeu Fabra)
23 d’octubre
19 hores
conferència debat "Mateo Morral bibliotecari de l’Escola Moderna" a càrrec de Mateo Seguí (advocat) i Eduard Masjuan (Historiador)
24 d’octubre
Homenatge dels cantautors i poetes a la figura de Francesc Ferrer i Guàrdia acte dirigit pel grup León Felipe (de 17 a 21 hores)
Totes els actes és celebraran a la sala d’exposicions de les cotxeres de Sans
Organitza: Centre Social de Sans
Ateneu Enciclopèdic Popular
Barcelona